15 lutego 2016

Drugi ząbek

I znowu kolejny poniedziałek. Lecą te poniedziałki, jeden za drugim. Strasznie szybko. Na szczęście tydzień był spokojny. Olinka spokojna, napadów nie było, w płuckach czysto. Tylko nosek troszkę leczymy z małego obrzęku. No i ślinki i odsysania dużo, ale to już się akurat pewnie nie zmieni, więc traktuję to jako normę.

Z nowości, to dziś Oli wyszedł drugi ząbek. Tuż obok pierwszego :)


Oliwka śpi z nami w łóżku codziennie już prawie od dwóch miesięcy. Ja już nawet nie próbuję jej wkładać do łóżeczka bo wiem, że prędzej czy później w nocy się obudzi i będę musiała ją przenosić do nas. A może Ona budzi się w nocy celowo, bo czuje, że ma obok siebie oboje rodziców, którzy poświęcają jej wtedy 100% swojej uwagi? :)

Kilka dni temu, kiedy Oli została już ułożona w sypialni na swoim miejscu do snu, a ja leżałam tuż obok niej, spojrzałam na nią... spała tak słodko, tak ślicznie, tak spokojnie. Wiedziałam, że muszę wstać po aparat i zrobić jej zdjęcie by uchwycić ten piękny widok. Cudownie wyszło mi to zdjęcie! Pięknie. Jednak patrząc na nie, myślę sobie, że ono i tak nie oddaje tej magii, którą czułam wtedy patrząc na nią. Więc chłonę te chwile łapczywie, najadam się nimi na zapas.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Oliwka
Designed By Blokotek