6 czerwca 2017

Modeleczka


Dziwny był ten ostatni tydzień. Pojedyńcze dni z nadwrażliwością, po której niby już do siebie doszła, ale jednak nie do końca. Dużo aktywności, i to takiej po której brakuje nam sił. Zasypianie później niż pozwala na to mój organizm. Zwalamy winę na pogodę.

Ostatnio odwiedziła mnie z zaskoczenia psycholog z naszego hospicjum. Takiej wizyty nigdy nie "zamawiałam". Bo wciąż myślałam, że daję radę, że wszystko wiem i rozumiem, że wszystko sobie potrafię wytłumaczyć i nic odkrywczego nikt mi nie powie... Jednak trochę się myliłam. Psycholog w takiej sytuacji to nie osoba, która poklepie Cię po plecach i powie "będzie dobrze". Psycholog to osoba, która przyzna Ci prosto w oczy, że masz ciężko, powie Ci, że masz prawo do swoich myśli i odczuć i wytłumaczy skąd się biorą, pozwoli na chwilę słabości, podpowie, że czasem dobrze jest popłakać, puścić emocje, przekona, że warto czasem pomyśleć o sobie. Nie bójmy się korzystać z takiej pomocy, to tylko rozmowa.

Oliweczka modeleczka miała ostatnio mini sesję w pięknym wianuszku ze świeżych kwiatków. Brakuje mi słów gdy patrzę na te zdjęcia...



4 komentarze :

  1. Cóż za piękną wiosenną dama. Macie Państwo piękną córkę. Z buzi tego Aniołka na kazdym zdjęciu bije spokój, taki który wypływa z miłości i bezpieczeństwa. Życzę Wam spokojnych dni i nocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest najpiękniejsza Dziewczynka na świecie! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały cud. Piękna księżniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za te wszystkie miłe słowa. Taaaaaak... Oliwka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Oliwka
Designed By Blokotek