24 marca 2017

28 miesięcy Oliwki


Nasza mała Myszka ma już 28 miesięcy. Trudno uwierzyć, że jeszcze tylko 2 miesiące i skończy 2 i pół roku. Czas tak szybko leci, już za chwilę przyjdzie maj i będziemy świętować tę okrągłą rocznicę.

W poniedziałek Olincia miała napady i walczyliśmy z lekami wyciszającymi. We wtorek spała mocno cały dzień, a od środy pomału wraca do swoich sił. Już czuje się dobrze. Wczorajsze urodzinki w większości przespała, spokojnie przyjmując wszystkie buziaczki od przybyłych gości. Mała śpiąca Myszka.




4 komentarze :

  1. Witam, niedawno wpadłam na taką informację w internecie i pomyślałam, że być może będziecie mogli skorzystać: http://ngo.lodzkie.pl/latest-items-two-columns/kanal-rss/item/899-stypendia-dla-rodzin-znajduj%C4%85cych-si%C4%99-w-trudnej-sytuacji-finansowej-opiekuj%C4%85cych-si%C4%99-dzie%C4%87mi-w-ci%C4%99%C5%BCkim-stanie-klinicznym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Myślę, że jest dużo więcej bardziej potrzebujących rodzin, które z tej pomocy mogą skorzystać. Pozdrawiam. H.

      Usuń
  2. Witam wszystkiego najlepszego Myszko! Znalazłam Waszą historię niedawno, sama jestem mamą dzieciątka chorego na chorobę Krabbego. Może chciałabyś nawiązać z Nami kontakt? Może mogłybyśmy sobie wzajemnie jakoś pomóc. Mój adres maroti@wp.pl. Czekam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Oliwka
Designed By Blokotek